Wolvega is de thuisbasis van Koninklijke Utermöhlen, wereldwijd leverancier van zelfzorgproducten. Als uitvinders van het snelverband, staat innovatie en samenwerking hoog aangeschreven. Directeur Nederland Siebe van der Meer en Business Development Directeur Erwin Diekman over HeltiQ, Pak & Plak Pleisters en succes in China.

Wie kent het niet. Dat geklungel met een doosje pleisters. Dat moet en kan makkelijker vinden wij bij HeltiQ, consumentenmerk van Koninklijke Utermöhlen. Met de HeltiQ Pak & Plak Pleister wordt een nieuwe methode geïntroduceerd om snel en hygiënisch een pleister te pakken én plakken met één hand. Makkelijker wordt het niet!

 

Sinds vorig jaar zijn alle verpakkingen van het EHBO & Sport assortiment van HeltiQ voorzien van een handig stappenplan. We horen steeds meer enthousiaste apotheken en drogisterijen hierover en gingen daarom in gesprek met Anja Haasjes, Bedrijfsleidster van DA Boezerooij in Meppel.

Het is een uitzonderlijke tijd waarin het coronavirus ons allemaal bezighoudt. We kunnen ons voorstellen dat u vragen heeft. Misschien over de levertijden van onze producten? Of over de voorraad van een bepaald product? 

Koninklijke Utermöhlen lanceert een nieuwe merkpositionering voor het merk HeltiQ. 
De nieuwe pay-off ‘HeltiQ, jouw eerste hulp' heeft een dubbele betekenis: HeltiQ helpt de consument met goede producten bij een bepaald letsel, maar HeltiQ helpt daarnaast ook met een stappenplan zodat een consument weet welke producten er nodig zijn voor het behandelen van een bepaald letsel. De nieuwe merkpositionering is tot stand gekomen in samenwerking met reclamebureau Belly & Brain uit Amsterdam.