HeltiQ lanceert een nieuwe merkpositionering ‘HeltiQ. Je échte eerste hulp'. Deze nieuwe pay-off heeft een dubbele betekenis: HeltiQ helpt de consument met goede producten bij een bepaald letsel, maar HeltiQ helpt daarnaast ook met een stappenplan zodat een consument weet welke producten er nodig zijn voor het behandelen van een bepaald letsel. De nieuwe merkpositionering is tot stand gekomen in samenwerking met reclamebureau Belly & Brain uit Amsterdam.

Wolvega, 30 januari 2018 - Afgelopen week is de overname van de activiteiten van Koninklijke Utermöhlen NV afgerond. De activiteiten van Utermöhlen, bekend van de A-merken HeltiQ en ByeBites, zullen onder leiding van Piet Bandell en Martin Pereboom worden voortgezet vanuit de vertrouwde huidige locatie in Wolvega. De plannen van het nationale en export georiënteerde bedrijf zullen gericht blijven op het leveren van producten van hoge kwaliteit in de wond-, sport-, kraam- en huidverzorging.

Met de ontwikkeling van de Referee Spray biedt Koninklijke Utermöhlen in samenwerking met Total Sport Solutions een oplossing voor het handhaven van een duidelijke spelers afstand bij een voetbalwedstrijd.

 

 

 

Koninklijke Utermöhlen is een door Savantis en het Kennis Centrum Handel (KCH) erkend leerbedrijf. Kwaliteit staat zowel bij de organisatie als onze producten hoog in het vaandel. Tevens vinden wij het belangrijk dat ons bedrijf een steentje bijdraagt aan de toekomst voor jongeren. 

 

Ben jij op zoek naar een leuke stageplek? 

Neem dan contact met ons op of vul het contactformulier in.