Actueel

HeltiQ lanceert een nieuwe merkpositionering ‘HeltiQ. Je échte eerste hulp'. Deze nieuwe pay-off heeft een dubbele betekenis: HeltiQ helpt de consument met goede producten bij een bepaald letsel, maar HeltiQ helpt daarnaast ook met een stappenplan zodat een consument weet welke producten er nodig zijn voor het behandelen van een bepaald letsel. De nieuwe merkpositionering is tot stand gekomen in samenwerking met reclamebureau Belly & Brain uit Amsterdam.

Wolvega, 30 januari 2018 - Afgelopen week is de overname van de activiteiten van Koninklijke Utermöhlen NV afgerond. De activiteiten van Utermöhlen, bekend van de A-merken HeltiQ en ByeBites, zullen onder leiding van Piet Bandell en Martin Pereboom worden voortgezet vanuit de vertrouwde huidige locatie in Wolvega. De plannen van het nationale en export georiënteerde bedrijf zullen gericht blijven op het leveren van producten van hoge kwaliteit in de wond-, sport-, kraam- en huidverzorging.

Als uitvinder van het snelverband anno 1901 introduceert Koninklijke Utermöhlen met het HeltiQ Noodverband wederom een innovatie van levensbelang!

Deze week staat er een interview in het DrogistenWeekblad met Accountmanager Marieke Nieuwe Weme en Marketing & Sales manager Siebe van der Meer. Het interview gaat over de rijke historie van het bedrijf, huidige ontwikkelingen en de toekomstvisie van Koninklijke Utermöhlen NV.