Actueel

Het is een uitzonderlijke tijd waarin het coronavirus ons allemaal bezighoudt. We kunnen ons voorstellen dat u vragen heeft. Misschien over de levertijden van onze producten? Of over de voorraad van een bepaald product? 

HeltiQ lanceert een nieuwe merkpositionering ‘HeltiQ. Jouw eerste hulp'. Deze nieuwe pay-off heeft een dubbele betekenis: HeltiQ helpt de consument met goede producten bij een bepaald letsel, maar HeltiQ helpt daarnaast ook met een stappenplan zodat een consument weet welke producten er nodig zijn voor het behandelen van een bepaald letsel. De nieuwe merkpositionering is tot stand gekomen in samenwerking met reclamebureau Belly & Brain uit Amsterdam.

Wolvega, 30 januari 2018 - Afgelopen week is de overname van de activiteiten van Koninklijke Utermöhlen NV afgerond. De activiteiten van Utermöhlen, bekend van de A-merken HeltiQ en ByeBites, zullen onder leiding van Piet Bandell en Martin Pereboom worden voortgezet vanuit de vertrouwde huidige locatie in Wolvega. De plannen van het nationale en export georiënteerde bedrijf zullen gericht blijven op het leveren van producten van hoge kwaliteit in de wond-, sport-, kraam- en huidverzorging.

Als uitvinder van het snelverband anno 1901 introduceert Koninklijke Utermöhlen met het HeltiQ Noodverband wederom een innovatie van levensbelang!