Vanaf week 21 start HeltiQ met een landelijke campagne waar de verpakkingswijziging o.a. zal worden gecommuniceerd op diverse online en social media kanalen, in folders, op abri’s, vrachtwagens en op verschillende radiozenders en Spotify.

Woensdag 18 en donderdag 19 april staat het salesteam van Utermöhlen klaar in hal 11, stand E131 bij Vliegveld Twenthe. Tijdens dit congres demonsteren zij diverse innovaties, waaronder het HeltiQ Noodverband, een innovatie van levensbelang.

Woensdag 4 april staat het salesteam van Utermöhlen klaar in de lobby van het Reanimatie congres in het Nieuwegeins Business Center. Tijdens dit congres demonsteren zij diverse innovaties, waaronder dé innovatie op gebied van reanimatie: de SimCPR!

Het hangt al een poosje in de lucht en bij heel veel vrouwen staat 9 tot en met 11 maart 2018 al maanden in hun agenda genoteerd: Vrouw! komt er weer aan. Tijdens deze frisse en verrassende elfde editie staat het WTC Expo in Leeuwarden helemaal in het teken van alles wat vrouwen boeit en bindt.

HeltiQ, is het merk waarmee je kennismaakt als een nieuw leven begint. Naast kraamartikelen zoals het HeltiQ Kraampakket en de HeltiQ Zoogkompressen heeft het merk een breed assortiment wond- en sportverzorgingsproducten en producten voor diverse huidaandoeningen zoals waterpokken en waterwratjes.

Om deze website optimaal te laten functioneren gebruiken wij cookies. Voor meer informatie over cookies verwijzen we u naar de disclaimer.