Sinds vorig jaar zijn alle verpakkingen van het EHBO & Sport assortiment van HeltiQ voorzien van een handig stappenplan. We horen...
Categorieën
HeltiQ heeft sinds 2020 een nieuwe merkpositionering ‘HeltiQ, jouw eerste hulp'. Deze nieuwe pay-off heeft een dubbele betekenis: HeltiQ helpt de consument met goede producten bij een bepaald letsel, maar HeltiQ helpt daarnaast ook met een stappenplan zodat een consument weet welke producten er nodig zijn voor het behandelen van een bepaald letsel.
HeltiQ heeft hiermee de nadruk op oplossingen gelegd, waarbij de consument meer ondersteuning krijgt over de werking en gebruik van het product. De optelsom van goede producten, een aanvullende navigatie voor welk letsel het gebruikt moet worden en een stappenplan hoe de producten moeten worden toegepast zorgen voor een totaaloplossing.
Navigatie met duidelijke categoriekleuren
‘HeltiQ, jouw eerste hulp'. Dat is waar we als merk voor staan! We hebben de gehele verpakkingslijn vernieuwd en ingedeeld in 4 duidelijke categorieën met elk een eigen kleur:
- EHBO en Sport (rood)
- Huid (blauw)
- Insecten (groen)
- Zwanger (paars)
Door deze duidelijke categoriekleuren i.c.m. de opvallende visuals vallen de verpakkingen erg goed op, zowel in het schap als online in een webshop. De categoriekleuren gebruiken we daarnaast in alle marketinguitingen om een zo goed mogelijke herkenbaarheid te creëren.