Marketeer, 32-36 uur

Eind augustus, uitgerust en gebruind, pak je de morgen na je vakantie je eerste latte macchiato bij de espressomachine. Enthousiast vertel je je collega over je vakantie. Enigszins verwonderd denk je bij jezelf hoe snel je nieuwe werkomgeving en collega’s je vertrouwd zijn geworden. Pas enkele maanden geleden begon het wat te kriebelen. Je was al een paar jaar werkzaam in een marketing omgeving en had het gevoel dat je groei bereikt was, toen je de functie voor Marketeer bij Koninklijke Utermöhlen voorbij zag komen. Al tijdens je eerste gesprek voelde je de rijke historie maar vooral de ambitieuze, toekomst gerichte blik. Jouw eigen ambitie zag je terug in de toekomstvisie van UTM.

 

Je kreeg met leuke, soms stevige uitdagingen te maken deze eerste maanden maar dat was ook een van de dingen die je aansprak in deze functie. Gelukkig kan je voor inspiratie altijd terug vallen op je collega’s. Al heel snel was je onderdeel van het enthousiaste team en inmiddels heb je samen de eerste successen kunnen vieren!

 

Je latte macchiato is bijna op als je je kop op je bureau zet. Snel de computer aan, je hebt zin om te starten!

 

Wie zijn wij?

Koninklijke Utermöhlen NV, UTM in het kort. Aangenaam! Ruim 140 jaar trotse historie die onderdeel is van een organisatie met jeugdig elan. Onder ons merk HeltiQ zijn we een bekende naam in de wondverzorging met ons EHBO en Sport assortiment, onze insectenlijn, huidverzorgings- en kraamproducten. Onze belangrijkste doelgroep? Ouders met jonge kinderen. Internationaal timmeren we in ruim 50 landen aan de weg met onze cryoproducten op het gebied van wrattenverwijdering.

 

Met de nieuwe merkpositionering hebben we een belangrijke stap voorwaarts in onze historie gezet en er is in de afgelopen jaren hard aan de basisvoorwaarden gewerkt om nu de volgende stap voorwaarts te zetten:

 

GROEI! Groei jij met ons mee?

 

Wie ben jij?

Voor onze marketing en sales afdeling zijn we op zoek naar een gedreven marketeer met groeiambitie. Je hebt enige jaren marketingervaring bij een professionele (A-merk) organisatie of retailer. Binnen UTM krijg je de kans je in de komende jaren te ontwikkelen tot de doorgewinterde marketeer die je graag wil zijn.

 

In jouw functie ga je een belangrijke rol vervullen binnen onze organisatie. Je bent medeverantwoordelijk voor het strategisch marketing plan. Je stelt relevante KPI’s vast, maakt een plan van aanpak en implementeert deze. Je bent gedreven en durft met creatieve oplossingen te komen. Om jouw doelen te bereiken werk je uiteraard nauw samen met je collega’s van sales en marketing, maar ook met de collega’s van alle andere afdelingen en externe bureau’s. Elke medewerker is een belangrijke schakel in het geheel. Jij bent een echte teamspeler; jullie doen het samen. Hands-on past bij jou, net als de nuchtere mentaliteit en onderlinge betrokkenheid.

 

Hoe ziet je werkdag eruit?

Tijdens de weekstart met het team bespreken we welke zaken door wie worden opgepakt en worden de prioriteiten bepaald. Hierna ga je aan de slag met je eigen, afwisselende on- en offline marketing verantwoordelijkheden. Dit kan een SEO/SEA optimalisatie zijn, maar net zo goed het ontwikkelen van een campagne voor een nieuw product, het inrichten van de website, het doorontwikkelen van de bestelportal, het uitzetten van een marktonderzoek of het schieten van een promo video.

 

Wat bieden wij?

  • Ruime mogelijkheden om je te ontwikkelen. Binnen je vakgebied en daarbuiten
  • Een platte, informele organisatie waarin jouw ideeën ertoe doen
  • Een organisatie met een jong hart en een oude ziel
  • Personeelsbijeenkomsten en -borrels waarbij regelmatig de barbecue in de binnentuin aangaat
  • En natuurlijk, een marktconform salaris afhankelijk van opleiding en ervaring en goede secundaire arbeidsvoorwaarden

 

Wat vragen wij?

  • Eén tot enkele jaren werkervaring in een relevante functie
  • Je beschikt over kennis van online marketingtechnieken
  • Je houdt nauwkeurig overzocht over de projectplanning
  • Je bent nauwkeurig, resultaatgericht, overtuigend en kunt goed communiceren
  • Je hebt een helikopterview, een groot verantwoordelijkheidsgevoel en bent een echte teamspeler
  • Heb jij onder meer kennis van SEO, SEA, Google AdWords, emailmarketing, en social media campagnes, dan is dit een pré!

 

Kan jij ons met jouw ambitie laten groeien? Verras ons met je ideeën en stuur je motivatie en cv naar vacatures@utermohlen.nl. Wil je meer weten over de functie of onze organisatie? Neem dan contact op met Siebe van der Meer 06 - 531 13 684 of Marcia Boomhouwer 06 - 228 61 888